Alla inlägg under augusti 2013

Av Olivia - 30 augusti 2013 21:31

Ja, kalaset var slut för ungifär en timma sen D: Ville inte att dem skulle åka hem ;(


Men på ett kalas får man ju presenter, så tänkte visa dem! ^^

 

 

Jag fick en tröja från Lindex.

 

   

Jag fick en Body Mist från Vicktoria's Secret. Den heter Aqua Kiss. Vet inte hur jag ska beskriva att den luktar.. :/ Men dn luktar gott! :'D

 

   

Sen fick jag ett par örhängen från Guldfynd. (Tog två bilder, för kunde inte bestämma vilken jag skulle ta..)

 

 

Sen fick jag ett nagellack, från Noadic Cap.

 

 

Sen fick jag en lite nyckelring med en Converse sko på :'D

 

 

Sen fick jag ett till nagellack, och det här var från Depend.

 

   

Sen fick jag en Bodylotion, från Kicks tror jag?

 

 

Ett bio kort, på 100 kr :'D

 

   

Ett jätte fint halsband♥ Vet inte vart det kommer ifrån ;(

 

   

Ett till jätte fint halsband♥ Tror det kommer från Guldfynd?♥

 

 

MESSMÖR!♥   

 

   

Och en jätte fin blomma♥

 

   

 


Av Olivia - 30 augusti 2013 14:27

Ja, idag ska jag ha kalas! Okej, jag fyller inte år idag... Men jag gör det om 10 dar! Jaop :'3


Haha :p


Okej, nu ska jag skärpa mig xD Så detta blir nog mitt enda inlägg idag :p För snart kommer pappa hem och dåe ska vi åka in till stan och hyra en film, osv... Men sen mst jag ju hjälpa till att göra allt iordning, för mamma slutar 5, och kalaset är kl halv 6 :o :p Och imorrn så ska jag på fotbolls match, och sen ska jag iväg på kvällen :P


Men nu kom pappa! Hejdå♥


     



Av Olivia - 29 augusti 2013 16:11

Ja, jag kan väl berätta den... 


Måndag:  Först kom jag hem från skolan. Och sen åt jag, och sedan stack jag till fotbollen. Och sen kom jag hem vid halv 8, åt, och sen såg jag idol. Sen la jag mig och sms:ade till typ halv 11.

 

Tisdag:  Jag var med kompisar till kl 7. Sen åt jag, sms:ade lite, sen såg jag på Idol. Och sen la jag mig och sms:ade till typ halv 11.

 

Onsdag: Jag kom hem från skolan. Åt, och sen åkte jag på match. Kom hem kl kvart över 9. Dåe åt jag, och la mig typ halv 11 och sms:ade till 12 xD

 

Idag (Torsdag)  Jag kom hem från skolan, åt, och skriver detta!♥

 

Ja, det var typ min vecka. Jag har inte kunnat blogga :( Och idag fyller min brosha år ^^ Så, jag hinner inte blogga så mycket, men jag fyller om 10 dar!!! YEEEY!♥ Ska bli as Nice :'D Han ska få nån sak till datan, ni vet stationära datorer, där man kan sätta i skivor, sätta på den, mm. tror han skulle få en ny sån ^^ Han behöver en stationär data, för han spelar Minecraft, och på min bärbara laggar det ganska mkt... :'D Haha :p

 

Men ja, vi ses♥ Kks gör headern idag, och jag tror jag bloggar mer ;D♥

 

   

 

 

Ny!

Av Olivia - 25 augusti 2013 20:04

Hej, jag är ny på denna bloggen, men jag har haft många andra bloggar! Som just nu kommer jag från MissSandLivia.Bloggplatsen.se Och innan den kom jag från bloggen Happy-Olivia.Bloggplatsen.se Men jag har haft många andra bloggar innan det, men det är dem jag har haft den senaste tiden! Men MissSandLivia dela jag med två andra tjejer ;)


Aja, jag fixar bloggen kanske idag, om jag hinner, eller imorrn om jag hinner annars blir det på tisdag!♥


Har inte så mycket mer att skriva så, vi hörs♥


Kram

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards